piątek, 15 maja 2015

...nad jeziorem ♥

Dziś mam dla Was kolejną porcję fotek . Stylizacja idealnie wkomponowała się w klimat jeziora. W maju nad jeziorem też jest fajnie. Wiktoria miała sporo radości.Trampki zaliczyły kąpiel. Woda zimna ale mojej córce to nie przeszkadzało i musiała troszkę pobiegać nad brzegiem na bosaka. Nie ma co się dziwić większość dzieci uwielbia bawić się w wodzie. Pani fotograf musiała się natrudzić aby uchwycić Wiktorię. Mój czorcik jest bardzo żywiołowym dzieckiem.Wszędzie jej pełno i ma tysiąc pomysłów na minutę.
Jeśli chodzi o stylizację to outfit został stworzony na spontanie. Koszulę dorwałam na allegro za grosze. Wtedy jeszcze nie wiedziałam z czym ją zestawię i czy w ogóle pojawi się na blogu. A jednak pojawiła się i zestawiona z tiulową spódniczką z Pepco,kapeluszem świetnie wygląda ;) Ostatnio często pokazujemy spódniczki tiulowe Wiktoria je uwielbia . Mamy jeszcze jedną do pokazania i wkrótce też pojawi się na blogu ;)

Zapraszam do oglądania pięknych zdjęć



Zdjęcia wykonane przez Ka Do Photo 

koszula - River Island
spódniczka,bokserka - Pepco
trampki,okulary i kapelusz - H&M
spinka kokardka - prezent od Cioci 

Miłego dnia :*

3 komentarze:

  1. Fajnie Wam wyszedł ten zestaw. Taki pastelowo cukierkowy :))
    Uwielbiam takie dziewczęce zestawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo :) Fajnie Wam wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie kolorki :D pasują Wiki :D

    OdpowiedzUsuń