wtorek, 12 maja 2015

Dzieciństwo ♥

Cisza na blogu spowodowana była lenistwem ale już jestem z nowym postem :)
Ostatnio przeczytałam taki cytat : " Szczęśliwe dzieciństwo to niekoniecznie drogie zabawki"
 I zgadzam się z tym stwierdzeniem w 100% . Tak,tak dziś będzie o dzieciństwie :)
Ja moje dzieciństwo wspominam jako wspaniałe.Było pełne prawdziwych doświadczeń,emocji,kolorów i zapachów. Jestem wdzięczna rodzicom za moje dzieciństwo :)
Pamiętam jak z koleżankami i kolegami zdobywaliśmy trzepaki,graliśmy w gumę i podchody.To były cudowne czasy .Fajnie tak powspominać.Wspomnień nikt nam nie zabierze zawsze będą w naszej głowie i dla nas :)
Teraz dużo się słyszy,że dzieci nie umieją docenić tego co mają.Nie cieszą ich drobne prezenty.Siedzą non stop w domu przed tv albo grają w gry komputerowe itp. A dzieci od najmłodszych lat posiadają iphony. Lalki,piłkę i gumę do skakania  zastąpiły tablety,smartfony i laptopy.
Faktycznie wszystko się zmienia.Ja miałam inne czasy,moi rodzice i dziadkowie również . Taka kolej rzeczy.

Ja ogromnie ciesze się,że moja córka ma dzieciństwo podobne do mojego,że jest w nim pełno zabaw na podwórku.Potrafi docenić drobiazgi i cieszyć się z nich . Wiktorii nie można zaciągnąć do domu gdy jest na dworze. Bawi się lalkami z koleżankami,na placu zabaw spędza czas,uwielbia śmigać na rolkach :)

A Wy jak wspominacie swoje dzieciństwo ? :)

***
Jeśli chodzi o stylizację . Wiktoria prezentuje cudowną spódnicę od fajnieubieramy . Kiecka jest boska,piękna i puszysta. A co najważniejsze kręci się rewelacyjnie. Moja córka jest w niej zakochana :)
Gdybym mogła przygarnęłabym te spódniczki we wszystkich kolorach .
Polecamy! Wasze córeczki będą zachwycone posiadając taką spódniczkę .
***
Zdjęcia wykonała Kasia z Ka Do Photo ♥ dziękujemy :*



kurtka - No Name
bluzeczka - H&M
spódniczka - fajnieubieramy.pl
buciki - allegro 
naszyjnik - pożyczony od cioci

Miłego dnia :*

3 komentarze:

  1. Cudnie Viki wygląda :) a kiecka mega :) też jesteśmy w nich zakochane i też Kinga ma :) tyle że od Szydło z worka, cena też zachęca więc jak będziesz chciała więcej kolorów to możesz też tam zajrzeć :)
    Buziaki dla was gwiazdy :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za miłe słowa ;) Oj tak spódniczka jest cudna ;) Dzięki za polecenie sprzedawcy ;) Widziałam Kinga pięknie wygląda w tej spódniczce też :) Również przesyłamy buziaki dla Was ślicznoty :* :*

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i Wiktoria jak zawsze śliczna :) Muszę w końcu swojej Amelii taką kieckę sprawić.. Teraz wiem, że zdjąć nie chciałaby :D

    Co do dzieciństwa to popieram Ciebie.. Cieszę się, że Amelka wybiera spacer, rolki, rower niż gry czy tablet. Ten tablet to taki 'zakazany owoc' nie miała lub od kogoś to całe dnie by siedziała. Odkąd dostała nawet nie wie gdzie leży :D Ja swoje dzieciństwo nawet dobrze wspominam. Mimo wszystko chcę aby dzieci miały lepsze... W dzisiejszych czasach wiadomo jak jest.. Nawet Pani na zebraniu mówiła, że chłopcy bawiąc się nie bawią się realnie ! Zachęcała do pochowania gier..
    Strach co będzie...za czasów mojego Aleksa :D

    OdpowiedzUsuń