niedziela, 3 maja 2015

Miętowa tiulówka ♥

Dzisiejszy zestaw  typowo dziewczęcy. Idealny dla mojej elegantki.Spódniczek tiulowych mamy sporą kolekcję. Zresztą tego nigdy za wiele. I gdy zobaczyłam tą spódniczkę w tym kolorze od razu skradła moje serce ♥! I tym oto sposobem Wiktoria stała się posiadaczką tego miętowego cudeńka .
Kolor spódniczki rewelacyjny na wiosenno/letnie dni :) W tym sezonie pokażemy jeszcze inne tiulowe spódniczki. Postaramy się aby nie było nudno . Wiktoria zachwycona bo uwielbia spódniczki/sukienki.
A jeszcze jak super kręcą się to już w ogóle szaleństwo ....
A Wasze córeczki lubią nosić spódniczki ? 

Przesyłamy pozdrowienia :*



katanka - No Name
bluzka,spódniczka,okulary,balerinki - H&M 
torebka - Primark

8 komentarzy:

  1. Cudowna <3
    Pięknie jej w tej katance i ta miętowa kiecka... :) Świetne połączenie :)
    A spódniczek mamy mnóstwo, taki urok posiadania córki :) Buziaki Gwiazdy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :*
      Taki zwykły zestaw ale fajnie wyszło ;)
      Nasze córy to typowe damulki ;)
      Buziaki :*****

      Usuń
  2. Bardzo fajny zestaw :)
    Wiktoria wygląda bardzo dziewczęco i to bez tony różu ;p choć róż sama uwielbiam :)
    Tiulowe spódniczki uwielbiamy i my i też mamy kilka. W tym sezonie wiosna/lato rządzą same spódniczki i sukienki. Tola nic innego wkładać nie chce, więc w szafie przybywa kreacji ;) Spodnie kupimy blizej września ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :* Ja też lubię różowy,Wiktoria również :) Staram się nie przesadzać z tym kolorem :)
      Tiulówki są świetne bo nawet z sportowym obuwiem fajnie się prezentują . U Toli w szafie to jak u Wiktorii . ;)

      Usuń
  3. p.s. strona prezentuje się prze pięknie tylko mi osobiście brakuje obserwatorów - kliknęłabym by nie przegapić żadnego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie jakoś tak czegoś tu brakuje :) Ups a faktycznie,że nie ma :) Dzięki zaraz pokombinuje :)

      Usuń
  4. Piękna jak zawsze :) Super połączenie ! Ja mam córkę ale spódniczki i sukienki od roku użytkujemy ? :D No co? Moja chłopiara ale widać przemienia się w łabędzie, bo uwielbia teraz być księżniczką czyli sukienusie i spódniczki baaardzo kręcące się ;)

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna Wiki :***** Świetnie wygląda w tej stylizacji :D modelka :D

    OdpowiedzUsuń