piątek, 22 maja 2015

Buszowanie w rzepaku ♥

Uwielbiam rzepak jest to jeden z najważniejszych momentów wiosny :) I to nic,że zapach jest okropny ale widok jest przecudny. Uwielbiam  rowerowe wycieczki po okolicy i wypatrywać żółtego dywanu.
Zakwitnięty rzepak jest piękny .
****
Zdjęcia zostały zrobione na spontanie. Wiktoria postanowiła powygłupiać się przed obiektywem.
Jak dostałam zdjęcia od Pani fotograf to śmiałam się do monitora.
Ja jestem zachwycona zdjęciami



Zdjęcia wykonane przez Ka Do Photo

sukienka,kapelusz - H&M
trampki - allegro

6 komentarzy:

  1. cudna jak zawsze :*** sesja piękna też mamy kilka fotek przy rzepaku, fajne tło to zdjęć :) Buziaczki dziewczyny :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. W drodze do teściów mijam takie wielkie pole rzepaku,ale u nas nie ma takich ;) Zdjęcia wyszły piękne i widać, że Wiki dobrze się bawiła podczas ich robienia,a to przecież najważniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam i to całkiem niedaleko tylko u nas pogoda psia dosłownie :/ a myślałam że porwę te moje dzieci i zrobimy kilka zdjęć

      Usuń
  3. super i zdjęcia i zceneria :D fajnie naturalnie wam to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Dodalismy do obserwowanych blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oszałamiające :) Nie zdarzyło mi się jeszcze widzieć pola rzepaku na żywo , ale widzę na zdjęciach , że jest to cudowny widok :)

    OdpowiedzUsuń