wtorek, 21 kwietnia 2015

Granat & Biel

Dzisiejszy prezentowany zestaw w wersji dziewczęcej :)
Wiktoria uwielbia spódniczki,sukienki,torebki itp. Z mojej córki to prawdziwa elegantka . Spodnie mogłyby dla niej nie istnieć ;) Kurtka/katanka to nasz must have. Perełka w Wiktorii szafie. Istne cudeńko,koronka dodaje tej kurteczce uroku. Stylizacja jak dla mnie idealnie dopasowana do mojej gwiazdy. Uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów : granat i biel :)

Patrząc na zdjęcia trudno mi uwierzyć,że mam już w domu 7-latke . Gdybym mogła już dawno zatrzymałabym czas . Córka mi dorasta . Z każdym dniem jest mądrzejsza i piękniejsza <3 Moja miłość :*

Miłego dnia :*


kurtka - No Name
bluzka,torebka,okulary - H&M
spódniczka - Pepco
buty - allegro

Miło Nam będzie jak zostawisz komentarz :) 

6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia ;)
    Modelka oczywiście piękna jak zawsze :* Powiedz mi jeszcze, że ta kurtka też gdzieś u Was kupiona ...to normalnie dziś jestem hahah

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :* :*
      Tak u nas :D Zapraszam na zakupy do naszego miasteczka :D
      Buziak :**

      Usuń
  2. Swietny zestaw i taki proosty i uniwersalny :-) kurtka na prawde rewelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka godna polecenia. Jest świetna :) A zestaw faktycznie prosty. Ja uwielbiam takie zestawy :)

      Usuń
  3. Idealny zestaw dla małej elegantki :) Pięknie Wiki w takim zestawieniu, kiedy takie kiecki w Pepco były??? Umknęły mi :( :(
    A ta katanka cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudo, skąd, dawaj mi namiary na priv szybciorem :* Buziaki Laseczki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana chyba jakoś w lutym kupowałam :) Pokazywałam Ci tą kieckę . Musiałam ja troszkę przerobić w pasie bo Wiktorii spadała .
      A katanka kupiona u nas ale to już wiesz :*
      Dziękuje Ci za miłe słowa :* buziaki :**********

      Usuń