środa, 15 kwietnia 2015

Dziecko to SKARB ♥

Dla każdej matki jej dziecko jest najpiękniejsze,najukochańsze,najmądrzejsze itp. prawda ?
Ja nie jestem tutaj wyjątkiem . Moja córka jest dla mnie 8 cudem świata i nikt nie ma prawa mi wmawiać,że jest inaczej. Zawsze marzyłam o córce i 7 lat temu spełniło się moje marzenie. Ooo rany 7 lat ..kiedy to zleciało ? Moja miłość do dziecka jest ogromna. Wszystko co robię ,robię z myślą o niej. Ona jest na pierwszym miejscu. Staram się aby niczego Jej nie brakowało chociaż nie jest łatwo będąc samotną matką.
Ale jak widać...daję sobie świetnie radę i córka jest szczęśliwa  ;)
Nie nie jestem idealną matką i nie mam idealnego dziecka. Wiadomo każdy ma zalety i wady,bo nikt nie jest idealny. Ale na pewno dla swojej córki jestem najlepszą mamą na świecie . Świadczą o tym ciągłe słowa "Kocham Cię Mamuś" itp.
Oczywiście nie jestem ślepo zapatrzona w swoje dziecko bo trzeba myśleć zdrowo.Aby mi córka nie wpadła w samozachwyt (czyt. z przymrużeniem oka :D ).
Chciałabym być dla swojej córki nie tylko mamą ale i przyjaciółką. Być powierniczką sekretów.
Tak jak moja mama jest dla mnie najlepszym przyjacielem i wiem,że zawsze mogę na nią liczyć.
Mam nadzieje,że wartości,które jej przekazuje trwać będą  na zawsze. I zawsze będziemy sobie bliskie.
Owszem czas pokaże ale mocno wierzę,że moja córka wyrośnie na dobrego człowieka.

*****
Pogoda u nas w kratkę.Gdzie znowu uciekła ta piękna,słoneczna wiosna ? 
Oj tam ale wiatr i deszcz nam nie straszny :) Wybrałyśmy się na spacer . 
Stylizacja jak zawsze prosta i wygodna. 
Obowiązkowo przy takiej pogodzie muszą być kalosze . 
Kalosze rewelka,godne polecenia.
Płaszczyk również super sprawdza się. Wiktoria na początku nie bardzo była nim zachwycona.
Całe szczęście przekonała się do niego. 
Kolorek przecudny i do twarzy Wiktorii w nim :)


Pozdrawiamy serdecznie :)




płaszczyk - Zara 
koszula - Reserved 
legginsy,kalosze i czapka - allegro

5 komentarzy:

  1. Świetna jak zawsze :)
    Te kalosze fajowe :D

    Od dziś miało być lato....u nas ni ma :( :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle urocza i stylowa <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowną mamą <3
    Stylizacja mega <3 Ten płaszczyk ma cudny kolor :)
    Buziaki i zapraszamy też do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka córa podobna do mamy :)
    zapraszamy do nas majutkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylóweczka ,a płaszczyk ma meeega kolor :)

    OdpowiedzUsuń