czwartek, 19 marca 2015

Flower power :)

Dzisiejszy look to proste zestawienie ciuszków.
Spodnie jeansowe,sweter włochaty ,trampki i bezrękawnik w kwiaty :)
Do zakupu tego bezrękawnika podchodziłam kilka razy bo jednak planowałam zakup jednokolorowego .
Wiktorii bezrękawnik bardzo spodobał się więc dałam się namówić na zakup tego i nie żałuje :)
 Wiem,że nie które mamy dziewczynek nie lubią  koloru różowego wolą jakieś stonowane kolory. 
Mnie absolutnie  kolor różowy  wcale nie przeszkadza. 
Oczywiście trzeba znać umiar.
Sama lubię kolor różowy i nawet chłopcom do twarzy jest w tym kolorze :)
***
Wiktoria jest w takim wieku,że ma już swój gust.
I co raz częściej mówi otwarcie co jej się nie podoba a co chętnie ubierze.
 ****
Przesyłamy buziaczki :*

bezrękawnik - no name /sweter - Cool Club /spodnie-Cherokee/trampki i okulary - H&M

7 komentarzy:

  1. My lubimy róż, wiadomo nie od stóp do głów :) Mamy sporo różu w szafie bo Miszce w nim ślicznie :)
    A Wiki wygląda czadowo w tej kamizelce, zresztą pięknemu we wszystkim pięknie <3 Buziaki Gwiazdy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Chwale się że 9 marca urodziłam córcię i też jest Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje Kochana !!! :* Wiktorie to są łobuziary ;)
      Buziaki dla Was :*

      Usuń
    2. wiesz,że chyba tak bo ma dopiero 12 dni a daje popalić nocami,już pokazuje kto rządzi

      Usuń