sobota, 21 marca 2015

Dziewczęcy look ;)

 Dziewczęcy look w sportowym wydaniu
 W dzisiejszym poście Wiktoria prezentuję spódniczkę z fajnym printem.
Kurtka must have w córki szafie. 
Trampki mogliście już zobaczyć w jednej stylizacji za pewne jeszcze nie raz ukażą się na blogu :)
 Podoba się ? 


Moje DZIECKO ♥ może nie ma wszystkiego co zapragnie ale ma MAMĘ,która kocha Je najbardziej na świecie !!!




kurtka-No Name
sweter-Cool Club
spódniczka-Zara
rajstopki-Gatta
trampki-Allegro
okulary-H&M

 Miłego dnia :*

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia <3 Stylóweczka boska, lubimy takie na luzaka a jednak dziewczęce :) Bardzo ten styl pięknocie pasuje :* U nas dziś podobna stylóweczka pojawi się na blogu ale jakoś ze zdjęć wczorajszych zbyt zadowolona nie jestem, ale to już wiesz :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :***
      Kochana wymyślasz ! Zdjęcia robisz cudne :*
      Ja nie jestem zadowolona z naszych zdjęć :( muszę zainwestować w ten nowy obiektyw bo ten do szału mnie doprowadza :(
      Ja również lubię takie stylówki :) buziaki :****

      Usuń
  2. Słodko.Piękna ta kurteczka i trampki świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w spódniczce - muszę gdzieś taką "dorosłą" wyczaić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne trampki, poluje na podobne, ale dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj :) Ja mam takie trampki dla siebie i jestem bardzo zadowolona :) Kupiłam na allegro :)

      Usuń