sobota, 18 października 2014

Mustache :)

Mustache - tzn wąsiki zrobiły jakiś czas temu szał w modzie ale nie tylko.
Szczerzę nie znam się na trendach. Ubieram Viki w to co akurat spodoba się mi ale przede wszystkim Jej. 
Gdy zobaczyłam sukienkę w wąsy od razu wiedziałam,że musimy ją mieć  :)
A,że moja córka uwielbia sukienki więc oszalała na punkcie tej kiecki. 
Dzięki Modnisi  możemy ją dzisiaj zaprezentować.
Sukienka jest rewelacyjna,świetny materiał.Godna polecenia. 
Nie mogłam się tylko zdecydować szara czy czarna ale Viki mi w tym pomogła :)
Aby dopełnić stylizację Viki ubrała swoje ulubione okulary i komin,który wygrała w konkursie.
Pomogłam zrobić wąsika na patyczku :)

I jak Wam podoba się sukieneczka ? 
Bo ja i Viki jesteśmy zachwycone :)




Zdjęcia wykonane dzięki mojej Kuzynce,której jeszcze raz bardzo dziękuje :)
sukienka - Modnisia
rajstopki - Wola
botki - H&M 
okulary - Reserved
komin - Poof 
wąsik na patyczku - DIY


* Odnośnie jednego komentarza anonimowego. Są gusta i guściki.Pozwalanie na coś dziecku oczywiście w granicach rozsądku.Uważam,że okulary nie krzywdzą mojego dziecka. Viki ubiera je do zdjęć :)
Dzieci z wadą wzroku noszą tego typu okularki i nie wyglądają jak 18-nastolatkowie :) 

Dziękuje za wszystkie komentarze :)

9 komentarzy:

  1. Sukienka super! A córeczka pięknie pozuje, urodzona modelka ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde prezentuje sie przepieknie na Viki, ale z niej to urodzona fotomodelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna sukienka na cudnej modelce ... świetna stylizacja no i piekne zdjecia :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Wiki w niej wygląda, no ale ładnemu we wszystkim ładnie <3
    Cudna stylizacja i zdjęcia, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka.cudna a w okularkach wlasnie wyglada fantastycznie, pierwsze na co zwrocilam uwage! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Minka na 4-tym zdjęciu... jak bym widziała moją Nadię - robi identyczną :)
    Stylizacja super, sukieneczka piękna :) I córeczka oczywiście śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń