wtorek, 28 października 2014

Legginsy w norweski wzór ...

Głównym punktem ubioru w dzisiejszej stylizacji są legginsy w norweskie wzory.
Legginsy królują od kilku sezonów w kolekcjach.
Viki lubi  nosić legginsy,są wygodne i nie krępują ruchów.
Norweskie wzory nie tylko dostępne są na wspomnianych legginsach,ale również na szalika,czapkach,sweterkach,rękawiczkach :)
Ja osobiście uwielbiam ten wzór.
A legginsy,które zobaczycie na zdjęciach polecam !!
Idealnie nadają się na jesień/zima w środku są ocieplane :)
Kurtka z Pepco również to u nas hicior. Jest rewelacyjna !

Zapraszam do obejrzenia cudnych zdjęć :)


kurtka - Pepco
bluza- lokalny sklepik
legginsy - allegro
buty - H&M
komplecik(czapka i komin) - Poof 

Zdjęcia zostały wykonane przez Klaudia M Fotografia

Miłego dnia :*

10 komentarzy:

  1. Świetna ta kurtka naprawdę.
    Całość super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie trzeba wydawać kroci by dziecko było fajnie ubrane <3
    Wiki wygląda czadowo, tak na luzie, parka jest genialna, nosimy nosimy :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak !
      Dziękuje :* Wiki lubi też tak na luzaka chociaż kiecki kocha ...to tak ubrana czuję swobodę :)
      A parka jest świetna..dobrze,że nam pokazałaś ją i udało się Marcinowi kupić :)))
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Mojej Oliwii kupiłam taka samą kurtkę :) A legginsy bardzo mi się podobają, chciałabym móc w takie wskoczyć, jednak najpierw -5kg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała takie legginsy ale też musiałabym troszkę zgubić kg :)
      Kurtka na prawdę jest cudna :)

      Usuń
  4. Super blog. Nominowanie do Liebster Blog Award za świetną robotę. Szczegóły u mnie. Dobrej zabawy :) http://sajrum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za nominowanie naszego bloga :)
      Bardzo chętnie skorzystamy z tej zabawy :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię te wzory , mają swoj klimat , klimat który kojarzy mi się z zimą . Ale nie taka szarą i ponurą , taką pełną śniegu , mróz szypie w nosy a dzieciaki bawią się w najlepsze , no i oczywiście święta , uwielbiam je ta atmosfera jest niepowtarzalna . Ale się rozmarzyłam hehe... Viki jak zawszę cudowna :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podobają bardzo takie wzorki :) muszę młodej kupic na ten sezon :)

    OdpowiedzUsuń