poniedziałek, 9 marca 2015

Wiosennie - floral :)

Wiosna,ach to TY
Pogoda cudowna,humor od razu lepszy :)Wreszcie można poczuć wiosnę.
Mam nadzieje,że zima nie wróci. Garderoba wymieniona więc nawet nie ma takie opcji. :)
***
Dzisiaj stylizacja prosta i wygodna. Viki postanowiła tak ubrać się do szkoły .
Kurtka w kwiaty to nasza ulubiona odzież wierzchnia. Moja gwiazda jest nią zachwycona :) I ucieszyła się,że może ją w końcu ubrać.
Okulary musiały być obowiązkowo,gdyż słońce raziło po oczkach :)
Bluza z Pepco - godna polecenia. Materiał rewelacyjny,więc Mamusie dziewczynek warto ją zakupić. 
***
Uwielbiam taki luzacki styl i chyba najbardziej lubię moją córkę w takim wydaniu  :)
Napiszę nie skromnie,że Wiktoria we wszystkim dobrze wygląda

***
Dziękuje Kochane,że jesteście z Nami :*


Miłego dnia :*








kurtka- Zara
tregginsy - no name
bluza - Pepco
okulary - H&M
trampki - H&M
czapka + komin - Poof

8 komentarzy:

  1. Prześliczna jak zawsze <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczna a bluza wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolcia dziękuje bardzo :) A bluza jest megaaa Wiktoria ją uwielbia :)

      Usuń
  3. Ona we wszystkim wygląda czadowo :) Pasuje jej taki styl na luzaka, trampki z H&M też mamy i uwielbiamy :) Bluza świetna, u nas ich nie ma niestety :( buziaki piękne :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach śliczna ta kurtka.Miałam dylemat jak kupowałam Mai tą kurtkę i wzięłam w końcu czarną a własnie wahałam się między tą a czarną...widzę ze ta piękna jest równie jak czarna...pewnie już ich nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kurtka fajowska i Wiktorii najlepsza odzież wierzchnia :) Ja chciałam ją wtedy też kupić ale dużo opinii było,że rozmiarówka zaniżona itp. a wcale tak nie jest. Mi udało się ją dorwać na allegro...i wiem,ze dużo dziewczyn ją poszukuje.

      Usuń