środa, 26 listopada 2014

Na spacer ....

Dawno Nas nie było.Ale jakoś ostatnio brakuje mi czasu na wszystko .
Dziś udało nam wybrać się na spacer przy okazji zrobiłam zdjęcia Mojej Modelce ;)
Troszkę noski nam zmarzły,pogoda niestety nie jest szałowa.
W planach miałam pokazać całkiem inny zestaw ciuszków ale Wiktoria chciała ubrać kożuszek :)
Zestaw jak dla nas bardzo fajny i wygodny.
Wiktoria pozbyła się kolejnych mleczaków więc teraz,gdy proszę o uśmiech mam ubaw po pachy . Słodko wygląda :)
 ****
Zdjęcia robione moim nowym sprzętem . Oj dużo muszę się jeszcze nauczyć. Jak na pierwszy raz to myślę,że zdjęcia nie wyszły najgorsze ;)

Zapraszam do komentowania Kochani :)


sweter - Next
kożuszek - Miss Evie
tregginsy - C&A
buty - allegro.pl
komin - Reserved
czapka - Primark

Miłego dnia :*

17 komentarzy:

  1. a bym powiedziałam że czapka to nasza ulubiona z H&M :)
    fajny cieolusi zestaw butki tez warte uwagi
    A jeśli chodzi o uśmiech faktycznie powalający :D
    Nam się dopiero rusza pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria pozbyła się już 4-tego mleczaka ;)
      Dzięki ;) Buciki na prawdę godne polecenia.

      Usuń
  2. cudna stylizacja:)mam pytanie czy te buciki nadają się na zimę i jak jest z numeracja,nie jest zawyżona bo moja córka ma wkładkę 18 cm i to zwykle jest ok rozmiaru 28 i myślę kupić 19 cm ale to aż rozmiar 30 i boje się ze będą duże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Buciki nadają się na zimę są ocieplane w środku.
      Wiktoria nosi rozm 30 a te trampeczki zakupiłam w rozmiarze 31 :)

      Usuń
  3. jejku fantastyczny outfit,ale usmiech najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asica :*
      Uśmiech faktycznie powala bez tych mleczaków :D

      Usuń
  4. Kożuszek cudo! ♥ Gdzie go upolowałaś? SH? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kożuszek na allegro wyszperany i za taniochę wylicytowany ;)

      Usuń
  5. kozuszek i tramki za swietne;-)sliczna modelka,cudne ma wloski.buziaki dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  6. szczebolek kochany <3 świetnie ubrana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kożuszek piękny!!!
    I cudowny uśmiech na koniec:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda, a czapa mega! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodko wygląda bez tych mleczaków. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowy ten zestaw :) Trafia w nasze klimaty :P
    Kożuszek świetny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do zabawy Liebster Blog Award, mimo, że zabawa jest dla blogów mniej poczytalnych, ale miło się czyta Twojego bloga więc musiałam zaprosić. ;) Oczywiście nominacja do niczego nie zobowiązuje. ;)

    OdpowiedzUsuń