sobota, 8 listopada 2014

Dress...deseń kwiatowy

Pogoda nas rozpieszcza oby jak najdłużej,bo jakoś zimowych pomysłów na stylizacje na razie u mnie brak :)
Ale mam pomysł na sesję zdjęciową "Mama & Córka" :)
Mam nadzieje,że szybko uda mi się pomysł zrealizować .
I wkrótce pokaże na blogu efekt .
****
Dzisiaj Viki prezentuje cudną sukienkę .
Sukieneczka zakupiona w pobliskim sklepie na spontanie .
Ma swój urok i nam bardzo się podoba. 
Rewelacyjna,świetny materiał po prostu cudna !
Rajstopki kolorystycznie dobrane i mamy fajną stylówkę :)
****
Zapraszam do komentowania :)
sukienka - lokalny sklep
rajstopki - Agatka 
futrzak - H&M 
botki - H&M 


Zdjęcia wykonane przez Klaudia M Fotografia <3


Przesyłamy buziaczki :* :* :*

16 komentarzy:

  1. Sukienka jest prześliczna: i deseń i kolorystyka. Całość taka romantyczna, bardzo w naszym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Sukieneczka niby taka prosta a ma coś w sobie :)

      Usuń
  2. Eve Kowalczyk:" Piękne zdjęcia :-)"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiki jest cudowną modelką! pełna energii i pozytywnie zakręcona! :D jestem bardzo zadowolona z efektów naszych spotkań (mam nadzieję, że wy również) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energii to Ona ma za dużo ;) My również jesteśmy zadowolone :) :* Zdjęcia cudowne . Dziękujemy :*

      Usuń
  4. Świetna tak sukienka. Sama taka chciałabym ubrać. ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie :* Podoba mi się stylóweczka Wasza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Modeleczka :) Jak zwykle, stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  7. super ta sukienka jak i cała stylóweczka - rewelka.

    OdpowiedzUsuń