czwartek, 2 października 2014

Pierwsza szkolna wycieczka Viki ♥

DELI Park -> Park edukacyjno-rozrywkowy w Trzebawiu koło Poznania

Pierwsza szkolna wycieczka ...zaliczona. Ja również na niej byłam jako opiekun :) Extra było...Wiktoria zadowolona,że mama też pojechała.Pogoda dopisała. Dzieciaczki zadowolone to najważniejsze . Wszystkim podobała się wycieczka ;)
Nie będę wstawiać zdjęć na których są koledzy i koleżanki Wiktorii . Może nie wszyscy rodzice sobie tego życzą. Więc wybrałam kilka zdjęć dla Was :) 
Zdjęcia robione telefonem więc szału nie ma. 

Polecam ten park . Super tam jest.Bardzo ładne miejsce zasługujące aby je odwiedzić. 
Park podzielony na kilka sektorów,atrakcje takie jak :
* prehistoryczne zwierzęta 
* gigantyczne owady
* park miniatur
* mini zoo
* place zabaw

Nie będę Was zanudzać więc odsyłam zainteresowanych  na stronę internetową parku : DELI Park
oraz podaję link na FB : https://www.facebook.com/deliparkrosnowko

Tak mi się przypomniało,że w zeszłym roku byliśmy na rodzinnej wycieczce.
Odwiedziliśmy Park Dinozaurów w Solcu Kujawskim ;)
Może chcecie obejrzeć zdjęcia,zobaczyć jak tam jest fajnie ? ...też godne polecenia miejsce ;)
Jak tak to następna notka będzie wspominkowa :)
Viki ubrana w :
kurtka - nie pamiętam firmy :)
sweterek - C&A
tregginsy - C&A
buty - Nike

Dobrej nocy Kochani :)

2 komentarze:

  1. Fajny ten park...Luminy takie miejsca gdzie milo z rodzinka mozna spedzic czas...
    No i super sweterek....sama bym taki chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten sweterek z serduchem :)

    OdpowiedzUsuń